Otázky a odpovede
Chcem nakúpiť prvý krát. Ako na to?
Najprv sa zaregistrujte. Po vyplnení všetkých potrebných údajov si zvoľte užívateľské meno a heslo, ktoré si zapamätajte pre ďalšie nákupy. Pri registrácii pozorne skontrolujte dodaciu adresu (vrátane štátu a správneho PSČ), predídete tak prípadným nedorozumeniam pri doprave.
Po úspešnej registrácii Vás e-shop automaticky prihlási pod Vašim loginom a Vy môžete začať nakupovať.
Za ako dlho dostanem tovar?
Po celom Slovensku doručujeme do 24 hodín. Podmienkou je odoslat k nám objednávku do 18:00. Pokiaľ objednáte neskôr, počítajte s doručením do 48 hodín. (Pozor, dopravujeme iba v pracovné dni).
Odporúčame Vám uviesť ako dodaciu adresu miesto, kde je niekto po celý deň, kto môže prevziať a zaplatiť zásielku (napr. do zamestnania, a pod.)
Platil som kartou internetom - DPD kedy možem očakávať tovar?
Tovar Vám bude expedovaný do 24 hodín ak bola transakcia potvrdená bankou. Tovar Vám okamžite po úhrade rezervujeme a zasielame na Slovensko.
Čo mám robiť, keď je zásielka poškodená?
Tovar je v plnej výške poistený. Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo je porušená originálna Alzasoft páska, tovar od prepravcu neprevezmite a informujte nás (telefonicky, mailom). Je nutné v deň doručenia informovať prepravnú spločnosť DPD a spísať škodový zápis. https://www.dpd.net/index.php?id=47333 - kontakt na DPD.